#1    
قديم 02-18-2015, 07:47 AM
الصورة الرمزية omar29
omar29
+ قلم فضى +
 
 
الانتساب: 14 - 9 - 2010
المشاركات: 1,525
معدل تقييم المستوى: 8
omar29 is a glorious beacon of light

  إدراج رابط بريد إلكتروني  مراسلة  ناشـر الموضـوع

 

لم نجرم المسيحية ولم نصفها باﻹرهاب !!..

الكاتبة المبدعة والرائعة إحسان الفقيه تكتب :


اقرؤوا هذا على العبيد، وبلّغوا قومي أني لن أكون شريكة بأي تفريط ولو أُحيط بي:

1 - لم نُجرّم المسيحية ولم نصفها باﻹرهاب رغم الحروب التي أشعلها الغرب، ولم يشهد لها التاريخ مثيﻼ في الحرب الكونية اﻷولى، وكان عدد القتلى 7 مﻼيين إنسان والجرحى 21 مليونا .

2 - ولم نُجرّمها في الحرب الكونية الثانية، حيث بلغ عدد القتلى 50 مليونا والجرحى 90 مليونا في حين بلغت نفقات الحرب 37 ترليون جنيه استرليني وكانت تكلفة الحرب الباهظة في الساعة الواحدة مليون جنيه .

3 - لم نُجرم المسيحية ولم نصفها باﻹرهاب رغم همجية ووحشية الغرب، وعلى رأسه أمريكا التي استخدمت أكثر اﻷسلحة في التاريخ هوﻻ وفظاعة حين قتلت بقنبلتها النووية في اليابان 500 ألف إنسان.

4 - لم نُجرّم المسيحية ولم نصفها باﻹرهاب، رغم أن تأثير طاعون القنبلة الذرية أثّر على السكان الذين يبعدون عنها 100 ميل، بل إن عﻼمات اﻹصابة ظهرت على السكان الذين يبعدون عن اليابان آﻻف اﻷميال .

5 - أمريكا رسول السﻼم التي تقود الحضارة الغربية الشغوفة بالقتل والفتك والتعذيب، بعد سنوات معدودة تصنع قنبلة تفوق القنبلة الذرية في قوتها بمليون مرة وهي القنبلة الهيدروجينية التي جرى اختبارها في المحيط الهادي في مارس 1954.

6 - لم نُجرّم المسيحية، ولم نصفها باﻹرهاب؛ مع أن أمريكا رسول السﻼم وزعيمة العالم الحر هي من قتلت 3 مليون و 400 ألف فيتنامي من أجل تنصيب رئيس موالي لها في الستينيات من القرن الماضي، وهذا الرقم باعتراف وزير الدفاع ‏(روبرت ماكنامارا).

7 - لم نجرم المسيحية واليهودية ولم نصفهما باﻹرهاب واﻻستعمار الغربي هو من هجّر 7 مليون ﻻجئ فلسطيني من أرضهم، ووهبها لليهود بزعم ووعد تلمودي توراتي وتحقيق حلم الهر مجدون البائس .

8 - لم نجرم المسيحية ولم نصفها باﻹرهاب، رغم أن القوات اﻷمريكية الحاقدة هي من حوّل جزر سامار اﻹندونيسية المسلمة إلى النصرانية بالنار والحديد وأطلقوا عليها اسم ‏( الفلبيين ‏) ؛ نسبة إلى الملك فيليب الثاني ملك أسبانيا .

9 - لم نُجرّم المسيحية ولم نصفها باﻹرهاب، عندما يقول صحفي أمريكي رافق الحملة الدموية على جزر سامار ما نصّه : ‏( إن الجنود اﻷميركيين قتلوا كل رجل وكل امرأة وكل طفل وكل سجين وأسير وكل مشتبه فيه ابتداء من سن العاشرة واعتقادهم أن الفلبيني ليس أفضل من كلبه، وخصوصا أن اﻷوامر الصادرة إليهم من قائدهم الجنرال ‏( فرانكلين ‏) كانت : ‏(ﻻ أريد أسرى وﻻ أريد سجﻼت مكتوبة ‏) . كانوا مسيحيين جميعا، ومع ذلك لم نُجرم المسيحية ولم نقل عليهم بالحق ما ادّعوه علينا بالباطل .

10 - لم نُجرّم المسيحية ولم نصفها باﻹرهاب واﻻستعمار الصليبي هو من قتل 80 ألف مسلم ومسلمة في جزيرة مدغشقر المسلمة في يوم
واحد وبضربة واحدة وبصورة مسرفة لم تشهدها البشرية عبر تاريخها المتطاول ولم يشهدها أدب الحروب على مر العصور .

11 - لم نُجرّم المسيحية ولم نسئ لها، واﻻستعمار اﻹيطالي الفاشي هو من قتل 700 ألف ليبي ونفذ حرب إبادة لنصف السكان المدنيين اﻵمنين، ولم نطالب بالثأر لهم، بل ديننا قد ندب إلينا الصفح والمغفرة.

12 - لم نُجرّم المسيحية ولم نصفها باﻹرهاب واﻻستعمار الفرنسي هو من قتل مﻼيين الشهداء في الجزائر المسلمة وفي مذبحة جماعية في
مدينة خزاطة الجزائرية التي استشهد فيها 40 ألف موحد لله في يوم واحد .

13 - لم نُجرّم المسيحية ولم نصفها باﻹرهاب في حرب البوسنة والهرسك . غير أن أحد ضباط اﻷمم المتحدة يقول : ‏( إنه قضى شهورًا طويلة ﻻ يستمع إﻻ لطلقات الرصاص وﻻ يرى سوى قذائف الصرب التي كانت تتوالى تباعًا فوق أشباح الموتى، وهي عطشى لمزيد من الجثث من الرجال والنساء واﻷطفال المسلمين في مذبحة ‏ سربرنيتشا المروعة.

14 - لم نتهم المسيحية باﻹرهاب، وقد اعترف قائد القوات الصربية ‏( فوشتيك ‏) لمجلة ‏دير شبيجل اﻷلمانية وقال بالحرف: ‏( لقد قتلت
وحدي مئات المسلمين، وقمت شخصيًا بإطﻼق الرصاص على اﻷسرى للقضاء عليهم ‏) . وعندما نبهته الصحفية إلى المعاهدات الدولية التي تحرم قتل اﻷسرى قال : ‏( لم أجد سيارات لنقلهم وأن أرخص طريقة هو قتلهم بالجملة مثلما أجهز رفاقي على 640 مسلما .. وكنت أقوم أحيانًا بخرق عيون اﻻسرى وتعذيبهم أو تهشيم أيديهم ببطء حتى يعترفوا بما أريد ‏) .

15 - كما يؤكد هذا الكﻼم ويؤكد حقيقة عداء الغرب لﻺسﻼم ما صرح به جزار الصرب اﻷرثوذكس اﻷصوليين ومجرم الحرب ‏( سلوبودان ميلو سوفيتش ‏) ، وذلك حين سُئل عما يفعله في مسلمي البوسنة فقال : ‏( إنني أُطهّر أوروبا من أتباع محمد ‏) .

16 - لم نُجرّم المسيحية ولم نصفها باﻹرهاب؛ رغم أنّ ‏( سربرنيتشا ‏) و‏( بيهاتش ‏) التي أثبتت التقارير ما حدث فيهما ليستا إﻻ اثنتين من عشرات المدن البوسنية التي تم فيها - طبقًا لﻺحصائيات - قتل وتعذيب وحرق ما يزيد عن 300 ألف مسلم أغلبهم من النساء واﻷطفال، منهم 70 ألف قضوا نحبهم فورًا في مجازر جماعية و50 ألف معاق وما يزيد عن 120 ألف مفقود كما تم هدم أكثر من 800 مسجد وطرد جماعي قسري لما يزيد عن مليونين ونصف مسلم بﻼ مأوى وﻻ طعام وﻻ خيام.

17 - لم نتهم المسيحية ولم نُجرّمها، والتقارير تثبت اغتصاب ما يزيد عن 75 ألف جندي صربي داخل ما يقرب من عشرين معسكرًا ﻷكثر من
700 ألف طفلة وسيدة زرعت أرحام اﻵﻻف منهن بأجنّة ذئاب وكﻼب بشرية تنتسب إلى حضارة زائفة طاغية متوحشة ﻻ تعرف الرحمة وﻻ تمُتّ لﻺنسانية وﻻ للقيم والمبادئ النبيلة بأدنى صلة .

18 - ولم نتهم المسيحية يوما في حين أن عمليات اﻻغتصاب غالبًا ما كانت تتم على مرأى وأمام اﻵباء واﻷبناء واﻷزواج وكان جزاء من يتحرك ﻹنقاذ أي منهن وابلا من الرصاص يخترق رأسه يرديه صريعًا مضرجًا في دمه .. ووسط هذا الجحيم، تروي بعض التقارير الرسمية اﻷوروبية ان آﻻف اﻷُسر تعرضت ﻻعتداءات تفوق الخيال وكلها من قبيل ما ذكرنا .

19 - يؤكد ذلك تقرير ‏( شفارتز ‏) عضو الحزب الديمقراطي المسيحي وعضو البرلمان اﻷلماني الذي ورد في إحدى نشرات منظمة البر الدولية بتاريخ /16 7/1992 تحت عنوان ‏( رأيت بعيني ‏) وفيه يقول : ‏( رأيت طفلاً ﻻ يتجاوز عمره الثﻼثة أشهر مقطوع اﻷذنين مجدوع اﻷنف .. رأيت صور الحبالى وقد بقرت بطونهن ومُثّل بأجنتهن .
رأيت اﻷطفال والشيوخ وقد ذُبحوا من الوريد إلى الوريد . رأيت الكثيرات ممن هُتكت أعراضهن ومنهن من تحمل العار ولم يبق لوﻻدة ما بأحشائهنّ سوى أسابيع . رأيت صورًا لم أرها في حياتي على أية شاشات تليفزيونية غربية أو شرقية على وجه اﻷرض .. وأتحدى إن كان ﻷحد الجرأة والشجاعة لبثها ‏) .

20 - لم نُجرّم المسيحية، ولم نتهمها باﻹرهاب بتسليط الكﻼب المدربة على التهام اﻷعضاء الذكرية لـ 300 معتقل في سجن “أبو غريب” ،
بعد فتح أرجلهم عنوة عبر قيود حديدية في أيديهم وأرجلهم مثبتة في الحائط ووفاتهم على الفور.

21 - لم نجرم المسيحية وﻻ حمّلنا المسيحيين المسؤولية عن مصرع 60 طفلاً من أبناء العراق في سجن “أبو غريب ” بعد تقطيع أطرافهم أمام أمهاتهم .. عبر ربط اﻷعضاء الذكرية واﻷلسنة للعديد منهم باﻷسﻼك الكهربائية .

22 - لم نُجرّم المسيحية والمسيحيين رغم وحشية إدارة بوش على العراقيين في سجون الموصل وأم قصر وبوكا وغيرها وعلى مجاهدي طالبان في سجون أفغانستان وفي ‏( جوانتانامو ‏) بكوبا .
ولم نجرم المسيحية وﻻ اليهود بما نشرته صحيفة ‏( ديلي ستار ‏) من أن إسرائيل قد أمدت اﻷمريكيين بآليات ونظم تعذيب ﻻنتزاع اﻻعترافات من أسرى ومعتقلي السجون العراقية، حتى بات العسكريون اﻷمريكيون يستمعون بعناية فائقة إلى خبراء إسرائيليين للتزود بخبراتهم السابقة في التعامل مع المقاومة الفلسطينية.

23 - سؤال أخير نوجهه إلى أصحاب القلوب المرهفة المدافعين عن الغرب ممن يتعامون عن جرائمه ويبررون مسيرة ‏( شارلي إبيدو ‏)
سؤالي في ختام ما سبق من حقائق مؤلمة تقشعرّ لهولها اﻷبدان :
من هو الوحشي اﻹرهابي المجرم القاتل يا بعض المفصومين العرب ؟
ومن هو الرجعيّ المتخلف يامن تدّعون أني وأمثالي أصحاب الرجعية والتخلّف ؟

قديم 02-18-2015, 08:07 AM  
افتراضي رد: لن نجرم المسيحية ،،مقال اعجبني
#2
 
الصورة الرمزية امرؤ القيس12
امرؤ القيس12
(+قلم دائم الاحتراف+)
الانتساب: 27 - 3 - 2014
المشاركات: 3,717
معدل تقييم المستوى: 7
امرؤ القيس12 has much to be proud of
نعم لا نجرم المسيحية ...بل نجرم الارهاب الاسلامي المستودرد والذي هو صنع امريكا واليهود وتركيا وبريطانيا ....ولم ينزل الاسلام الى الحضيض الا في هذه الايام ....وكل هدفه استقرار وامن اسرائيل ...وزعزعة الامن العربي في المنطقة ...وكان اهم اسبابه غزو العراق للكويت وهزيمة صدام ....

ضابط سابق في الاستخبارا
ت البريطانية: هكذا صنعنا داعش وهكذا نقرع طبول الحرب ضدها
كشف تشارلز شويبردج ضابط الإستخبارات البريطانية في جهاز مكافحة الإرهاب عن أن وكالة المخابرات الأميركية ” سي اي آيه” و الاستخبارات البريطانية دفعتا دولا خليجية لتمويل وتسليح تنظيمات مسلحة في مقدمتها داعش.
وقال شوبريدج أن الإستخبارات البريطانية والأميركية تقفان وراء كل الأحداث الدراماتيكية التي تعصف بدول في الشرق الأوسط مثل سوريا والعراق وليبيا. ويكشف رجل المخابرات السابق عن تفاصيل خطيرة مثيرة حول دور واشنطن ولندن في صناعة الارهاب.
افتح جوجل
امرؤ القيس12 غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 02-18-2015, 10:00 AM  
افتراضي رد: لن نجرم المسيحية ،،مقال اعجبني
#3
 
الصورة الرمزية القعقاع عطية الله
القعقاع عطية الله
(+ قلم متميز +)
الانتساب: 18 - 2 - 2015
المشاركات: 212
معدل تقييم المستوى: 3
القعقاع عطية الله has a spectacular aura about
امرؤ القيس يبدو أنك لم تفهم المقالة
الكاتبة تتحدث بلغة السخرية والاستهزاء
القعقاع عطية الله غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 02-18-2015, 10:04 AM  
tahleel رد: لن نجرم المسيحية ،،مقال اعجبني
#4
 
الصورة الرمزية الدمع الحزين
الدمع الحزين
(+ قلم متألق +)
الانتساب: 23 - 4 - 2009
الإقامة: في وطن غائب
العمر: 34
المشاركات: 322
معدل تقييم المستوى: 9
الدمع الحزين has a spectacular aura about
نعم لا نجرم المسيحية ...بل نجرم الارهاب الاسلامي المستودرد والذي هو صنع امريكا واليهود وتركيا وبريطانيا ....ولم ينزل الاسلام الى الحضيض الا في هذه الايام ....وكل هدفه استقرار وامن اسرائيل ...وزعزعة الامن العربي في المنطقة ...وكان اهم اسبابه غزو العراق للكويت وهزيمة صدام ....
انا بدي افهم على أي أساس بتحكي /// دخيل الله يا راجل يعني بدك حكامنا يوالوا الامركان واليهود وبدك الاسلام المعتدل السمح ، اي اسلام ال بتحكي عليه ،، حــــــــــــــــرام الاسلام برئ منكم إلى يوم القيامة ... الإسلام إسلام عزم وتمكين أليس عمر قال أعزنا الله بالإسلام فإذا إبتغينا غير الإسلام أذلنا الله... يجب أن يدخل الإسلام في كل مكان في العالم رغم أنف من يريد أو لا يريد كمال قال رسول الله... الاسلام إنتشر بالسيف وبالكلمة وارجع لسيرة سيدنا محمد ولأحديث سيدنا محمد عند أوائل الخلافة على منهاج النبوه ... نعم أجرم المسيحية (( ولكني أؤمن بجميع كتبه ورسله))
الدمع الحزين غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 02-18-2015, 10:09 AM  
افتراضي رد: لن نجرم المسيحية ،،مقال اعجبني
#5
 
الصورة الرمزية القعقاع عطية الله
القعقاع عطية الله
(+ قلم متميز +)
الانتساب: 18 - 2 - 2015
المشاركات: 212
معدل تقييم المستوى: 3
القعقاع عطية الله has a spectacular aura about
THE MEDIA FRONT FOR THE SUPPORT OF THE ISLAMIC STATE
Al-Khilafah Media Foundation
Progress
Message to the people, whom their countries took a part in the Coalition against the Islamic State

Written by:
Hamel Al-Bushra
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
All praise and thanks to Allah the exalted, the Lord of the universe, May the choicest blessings and peace of Allah be upon the last Messenger and Prophets, Muhammad.
Message to the people, whom their countries took a part in the Coalition against the Islamic State
Allah Says:
"And I did not create the jinn and mankind except to worship Me"
(Surat Az Zariyat :56)
Imam Mohammad Bin Abdul Wahab says:
"The meaning of Worshipping is Yuwahidoon (to worship Allah only)"
which means that they are being created to dedicate all their doings to Allah
only without following the footsteps of the tawaghits and their followers.
This is the purpose that God "Allah " created us for, the "Tawheed"
The creation and livelihood is only from Allah.
The Sujood and praying and the Zakat is only for Allah.
He Is great GOD, he has the most beautiful Names, and has Special characteristics and details, He -glory be to Him- answers the prayers of those who are Distressed, and he forgives the Sins of those who repent, He created the Paradise to Reward his Servants in the Day of the Judgment after they come out of their Graves, Such Reward "Paradise" will be because of their Commitment to the "Tawheed" they are being created for, And Allah also created the Hellfire as a punishment to those who didn't follow the Tawheed they are being created for.
These words came to guide you, to show you that Islam is the only religion accepted, and every other belief is not accepted whether it is Christianity or Judaism or Atheism or any other Religion.
Allah Said in Surat Aal-i-Imraan :
(Ayah :19)
"The Religion before Allah is Islam (submission to His Will)"
Islam is the only accepted religion before Allah, and after you die, Allah will not accept any excuses such as
that you never heard of Islam, or your religion is better than Islam, There is only Paradise and hellfire after you die.

So Pay Attention!
Because of that, you see the Islamic State fighting in Syria, Iraq, Yemen, Algeria, Libya, The Arab Peninsular, Egypt, Japan, and France,
and it Devotes its self to the "Tawheed" that Allah only accepts, and because of it they will go to paradise.
Because of that your leaders gathered and formed the biggest Coalitions that history ever knew led by America, so that they bomb the Muwahedeen (monotheists) Muslims in Iraq and Syria, 't let them lie to you and tell you other things, like:
Islamic State are terrorists, group gathered to rob and kill people.
't believe that.
No, no, the truth is far from such allegations, the truth is what I just told you above, the truth is that your leaders can't find any other reasons to bomb the Islamic State except these Words:
“Terrorists, Radicals, Violence, Criminals, and as their Scholars say: Khawarij.”
and other words, that they use to lie to you.
So Pay Attention!
And the reason of their lie to you is their interest, and the interest of their companies, their economy, which is based on Polytheism, interests, contemptibleness, fornication, lies, canning, Racism, Social Classes, and this is all prohibited by Allah.
They are the Masters, and you are just a slave and a follower, they want you in that situation,
that's why they are making propaganda's to make you fear Islamic State,
and they are doing that because they know that Islamic State are dangerous to their Interests and business,
they are afraid that Islamic State will call to follow your instinct,
to follow the right religion that every clever, bright and thinker follows.
Because of that they are ambuscading the Islamic State!
Because all of that they are fighting the Islamic State!
Because all of that they bombed the Islamic State!
Because all of that your leaders paid all that money to fight the Islamic State!
This is the full reality that your leaders try to hide from your sight.
The reality is that the Islamic State was not established in 2006, no, no.
It was actually established before 1436 years, it was a state and still is, worshipping Allah only,
and hope for the Allah's mercy to go to the paradise, and be d from hellfire.
and the base of this Islamic State was to love other Muslims,
and making sure to do all their needs in life and their religious affairs,
and that's the situation now in Mosul, Raqqa, and the rest of Iraq and Syria.
And it is a part of the Islamic State to call others who are not Muslims,
to follow this great goodness, (The Religion of Islam and Tawheed ),
so they can go to paradise and be d from Hellfire, as the Islamic State love their self to be,
so they can be all brothers in Islam under the shade of this blessed Islamic State,
and the end of this is happiness, you will win to be in Paradise from Allah the creator of this world.
To whomever who answers the call of the Islamic State, their call to the Islamic religion, the call to greater goodness,
will be a dear brother to them, and he has and will face, what they have and face.
and to whomever who doesn't enter this Religion, Allah (Glorified and Exalted Be He) told us how to deal with them.
Allah says in At-taubah 29 :
"Fight those who believe not in Allah nor the Last Day, nor hold that forbidden which hath been forbidden by Allah and His Messenger, nor acknowledge the religion of Truth, (even if they are) of the People of the Book, until they pay the Jizyah with willing submission, and feel themselves subdued."
Our prophet Mohammad -peace and blessing be upon him- made clear to us on
how to deal with those who doesn't respond to the call to come and enter Islam, as its reported from him:
To call you to enter Islam.
and whomever refuse he has to pay Jizyah with willing submission.
and if they refuse the options before,
the sword and fight will only be between us until the religion all be the Allah's one,
and until Allah united all those who are in this Earth, and until all worship Allah Alone,
and until all of us become servants to him only, obey his orders, stop doing what he didn't order,
and we become honored by Islam, and the rest of Kuffar (infidels) will be humiliated by the disbelief they chose.
So because of that we fight you, and because of that we invade your lands, this is firstly.
Secondly: In reality, currently we are fighting you because you started fighting us,
and you started assaulting us, especially Americans, that you support with money, and all the other help,
and the Russians and the Persians,
and all that are involved of the current coalition of the People of the Kufr and disbelievers.
and you have been arrogant, you oppressed innocents, you and your leaders, they put you now in such situation,
and Allah Promised to whomever commits to the Tawheed (The true Islam) will win even if they are less in numbers.
Allah Said in Surat An-Noor Ayat 55:
"Allah has promised, to those among you who believe and work righteous deeds, that He will, of a surety, grant them in the land, inheritance (of power), as He granted it to those before them; that He will establish in authority their religion - the one which He has chosen for them; and that He will change (their state), after the fear in which they (lived), to one of security and peace: ´They will worship Me (alone) and not associate aught with Me. ´If any do reject Faith after this, they are rebellious and wicked."
Allah also says in Surat Al-Baqarah Ayat 249:
“How many a small company has overcome a large company by permission of Allah . And Allah is with the patient.”
Allah Also says in Surat Ar-Room Ayat 47:
"it was due from Us to aid those who believed."
And Allah has promised to aid those who have been wronged against those who oppressed them,
Allah says in Surat al hajj 39 :
"Permission [to fight] has been given to those who are being fought, because
they were wronged. And indeed, Allah is competent to give them victory."
With these two things,
Our strong dedication and believe in Tawheed (true Islam)
And your wronging against us.
Allah will be on our Side, and we will win, we will even if we are less in numbers.
and remember you wronged us.
So pay attention and read history well, and Learn from it.
't be surprised when you see the Islamic State in a powerful situation, gaining lands, getting glory, expanding, and defending the lands of the people who are being oppressed, and don't be surprised when Islamic State doesn't care about the gathers of your leaders, they Believe that winning is from Allah, and they experimented it well before.
So be Alert, Careful, Watch out..
from you playing with fire, your leaders gathering and their decision of bombing the Islamic State will be regretted, as the Fire will reach your own land and it will burn you and this time nobody will be from it...
People of the Coalition Be careful
From the fire of the Islamic State, be careful from the Islamic State’s “Clanging of the Swords”, explosives,
be careful from the Islamic State to reach in your door steps,
If they reach in your lands, there will be no mercy,
and you can ask your own people, the Coalition of NATO and US who fought before in Afghanistan and Iraq,
ask them they will tell you, and you will understand the message loud and clear when Islamic State Reaches you.
The Extraordinary!
For Allah that he blessed the Islamic State, that you don't find a land that it started functioning in it,
and they will expand and gain more grounds, it came from Iraq to Syria,
then expanded to Algeria, Egypt, Yemen and Libya,
and even announced the Khilafah which is the bright future and the new hope for every Muwahid Muslim in the World.
From now on, go on and stand up to your leaders that are fighting the Islamic State
and sending their jets to bomb them, make them stop, stop them, stop them from killing our women and children,
so we can be clear from the start, what they want, and what do you want.
Otherwise bare the consequence of their actions,
you elected them, so you are responsible for their actions because you didn't talk against it,
So be ready when we strike you, when we strike your leaders, your soldiers and we exclude the poor Muslims who don't agree with your actions.
So 't Say then:
We are innocent, we are not guilty of anything.
you and them are same for your disbelief.
If you ask us the solution between us, here it is and it is very easy:
-Islam: become Muslim
- Pay Jizyah with willing submission
If you choose one of the above options, you will not face any harm from us,
Our Prophet peace and blessing be upon him said:
"Whoever killed a person having a treaty with the Muslims, shall not smell the smell of Paradise though its smell is perceived from a distance of forty years."
These words are from our religion and belief.
Those who are excluded from the Jizyah are: polytheistic people (those who associate partners (with Allah)), The Murtadeen (those who Denounce their Islam and get out after they were Muslims(apostates), the Buddhists, and the Atheists.
They only have two options:
- Islam: Become Muslim or
- Fight
This is our Message to you, if you took it with its rights, YES
but if you refuse:
You wait for the Tawhid caravans, and the knights of believers, and the Lone Wolves, wait them and see them holding bombs in their hands, and using silencers, leading cars full of explosives, wait for them with their belts full of explosives, wait for them carrying knives in their hands running to behead you.
Fire above your heads, Earthquick under your feet.
Amir Al-Mu'minin Sheikh Abu Omar Al-Baghdadi said:
"We have men whom their Expectation exceeds that someday they want to have the shade of the White House roof, and that of Kremlin, and the ةlysée "
This is all because of your Disbeliefs, and your wronging.
The Lions of Islam, the Khilafah Knights, the Lone Wolves, are eager to behead you and drink your blood.
't be delusional because of distance, the army, the border and the intelligence.
Allah Says in Surat Yaseen Ayat 82:
"Verily, when He intends a thing, His Command is, "be", and it is!"


Written by:
القعقاع عطية الله غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 02-18-2015, 07:42 PM  
افتراضي رد: لن نجرم المسيحية ،،مقال اعجبني
#6
 
الصورة الرمزية omar29
omar29
(+ قلم فضى +)
الانتساب: 14 - 9 - 2010
المشاركات: 1,525
معدل تقييم المستوى: 8
omar29 is a glorious beacon of light
جورج اكتب او ترجم للعربي يا زلمط نفهم اللي قلته
omar29 غير متصل   رد مع اقتباس